About Me

My photo
Pendang, Kedah, Malaysia
An ordinary person...Like listening to the music.. Bit sensitive.. LOVE kids so much...

Blog Archive

22 April 2009

Rindu.. Rindu.. Rindu..

Post kali ni aku nak meluahkan rasa rindu kesukma yang dah lama terbuku kat hati ni.. Agaknya sapa yang aku rindu? Hehe, mesti la anak2 aku. Sebenarnya mak aku seorang pengasuh. Ni la baby yang mak aku jge kat umah. (kat bwh tu) Aku rindu sangat.. Sangat2 rindu. hurm.. ni blom ade ank sendiri. Kalau ank sendiri entah bagaimana agaknye perasaan aku..haha.. Sebelum aku melalut lebey jauh, baik aku tunjuk gambar2 ni kat korang..


   



Ini Inas Shasha Damia.

1 tahun brape bulan ek.. lupa la pulak.

Sangat aktif dan juga kuat mkn..



Ha.. Yang ni pulak Intan Izati.

Comel kan? Mak aku jge die sejak umur1 bulan.

time ni die dah dekat 2 thn kot.

Cakap banyak dan sgt manja.




Ni Shasha lagi. "Apa pandang2?"




Alalala.. comeinya..




Tengok apa tue?


Lagi 4 minggu aku bakal balik umah. Pastu boleh la jumpa diorang. hihi.. tak sabarnya.. Mak... cek nak balik!! Mekasih sebab sudi membaca rintihan hati ni..


Papai.. nanti aku muncul ngan post baru pulak ye..


7 comments:

Mohd Noorshazwan said...

amboyh...dah bley post edit nmpknye die....hehe...rindu sangt ea kat diorunk...alala...ciannya die nie..tak pe..satg bley jumpe puas2 ea...^_^

Saidatul Nadila said...

tu r.. klu kawen kan ade ank sendiri.
bley maen tiap2 ari. x payah nak berjauhan dah.. huhu.

NABILA HANIS said...

itu ke Intan yg awk slalu cite dulu tu? cute2 ;)

Saidatul Nadila said...

a'ah.. ini la die intan tu.. comel cm sy kan. hahaha..

Saidatul Nadila said...
This comment has been removed by the author.
DiLa ZaiNi said...

intan 2 mmg cun r..tp yg comei mcm ko 2 kne bg aku mse 50 hari tok pk..aku kne bt research btol2..takut slh fakta lak..

Saidatul Nadila said...

uhuk2..

sampai ati..

pas ni g kelas sorg2..