About Me

My photo
Pendang, Kedah, Malaysia
An ordinary person...Like listening to the music.. Bit sensitive.. LOVE kids so much...

Blog Archive

03 January 2010

My First Time Birthday Party Wit My Lovely Frenz..







Birthday girl yang first skali Faiz.. tp korang mesti pelik kan npe name die tak de kat kek tu.. hihi.. aku pon pelik.. tanye la spe yang 'meng'organized party ni... maybe tak dirancang kot faiz ade skali.. the next birthday girl is 'Siti Nur' Romelia bt Saineh... (hik hik.. jgn marah ye lalla..). Then Siti Aminah atau nama panggilannye kak min.. Paling last skali aku.. hihi..

Sebenarnye, aku sgt terharu.. Ye la. ni la first time sume kawan aku ramai2 celebrate birthday aku.. hehe.. tp aku sedih gak sebab Puteri Suryana tak de time ni.. huhu.. Rindu kamu cik Puteri.. hurm, pape pon thanks taw tuk sume kawan2 aku.. so, yang kat bawah ni gambar sume kawan2 yang terlibat dlm birthday party kitorang ni.


ni la bIRTHDAY Girl malam tue.. dari kiri, faiz, kak min, lalla, n aku


ni saje je nak tunjuk hadiah aku dpt.. bukan moto ni taw, tp cover set die.. aku suke sgt sebab sticker die kale PINK... uuu my favourite... sebenarnye ade lagi hadiah laen, tp aku mls nak upload. kwn2 jgn salah paham yer.. pape pon aku tetap sayang korang sume.. muacks..

5 comments:

Anonymous said...

wah...lawanye cover set tue...hihihi

shawn said...

hehehe....cantiknye moto baru die...^_^

Saidatul Nadila said...

hehe thank you.. thank you..

Anonymous said...

huhu..ingat la jasa orang..jgn jadi kacang lupakan kulit

Saidatul Nadila said...

hurm.....