About Me

My photo
Pendang, Kedah, Malaysia
An ordinary person...Like listening to the music.. Bit sensitive.. LOVE kids so much...

Blog Archive

17 June 2013

Selamat Hari Bapa, Ayah..

Ayah,
Indah sungguh perjalanan hidup anakmu..
Dimana.. makan, pakai dan tidurku selalu cukup..
Sehingga besar sebegini rupa..
Tanpa ayah dan mak, tidak aku merasai nikmat hidup ini..
Terima Kasih Ayah..

Ayah,
Sungguh besar pengorbananmu terhadap aku..
Peluh keringatmu tidak pernah kering demi membesarkan aku..
Alhamdulillah ayah, berkat asuhanmu, aku menjadi aku..
Terima Kasih Ayah..

Ayah,
Ingin kumahu kau tahu..
Kau lah HERO dunia akhirat ku..
Hanya engkau sentiasa di hatiku..
Engkau tempat aku bermanja..
Engkau tempat aku berteduh..
Dan..
Engkau tempat ku meminta..
Terima Kasih Ayah..

Ya Allah,
Dengarlah doa kecilku ini,
Berilah ayah dan emakku balasan yang sebaik-baiknya, atas
Didikan mereka padaku dan Pahala yang besar atas
Kesayangan yang mereka limpahkan padaku, peliharalah
Mereka sebagaimana mereka memeliharaku..

SELAMAT HARI BAPA, AYAH!

I LOVE YOU FOREVER AND EVER.. J

1 comment:

Anonymous said...

so shuweet