About Me

My photo
Pendang, Kedah, Malaysia
An ordinary person...Like listening to the music.. Bit sensitive.. LOVE kids so much...

Blog Archive

29 March 2009

First time aku kne tag.. jom2 tgk..

PERTAMA - Orang di luar sane tak kenal kamu. Perjelaskan sape kamu.
Hoho.. Nama cek Saidatul Nadila Bt Saad.. Kat umh family pgl Kakngah, kwn2 pgl nad.. (bkn ‘nut skru ea’) ade gak pgl dila.. hurm.. cek pon ade gak..

KE DUA - Sikap kamu yang mantap?
MANTAP? Mantap camne tue?

KE TIGA - Sikap kamu yang jelek?
Kuat mrajuk kot.. hee..

KE EMPAT - Apa gajet yang selalu kamu bawak?
Hehe.. semestinye handphone pastu momo n mimi(ank2 aku).. ihik2..

KE LIMA - Dah berape handphone kamu pakai selame nie? Senaraikan jenamanya.
Adoiyai.. brape ea.. 4 kot..

KE ENAM - Siapa besfren kamu?
Semestinya Hazirah Bt Abd Hadi time sek menengah dlu.. kt uia plak sume aku anggap besfren n ‘special fren’ pon ade gak....

KE TUJUH - Siapa kamu sayang selain famili kamu? Kenapa kamu sayang dia?
secret...

KE LAPAN - lagi 10 tahun, kamu jadi apa?
Time tu mgkin aku tgh mngandung ank keenam kot.. hehe sambil mengajar murid2 aku..

KE SEMBILAN - Kata-kata hikmah yang kamu pernah dengar dan yang paling kamu suka?
‘Syg cantik la’..(hak3 bagiku ini adalah kte2 hikmah dan bnyak menghikmah aku)

KE SEPULUH - Dalam blog kamu, sudah ada berapa followers?
Stakat ni dah 12 r..

KE SEBELAS - Senaraikan followers yang paling kamu suka? kenapa?
Zelo55.com.. mgkin sbb byk cerita2 hot.

KE DUABELAS - mereka lain yang ingin di-tag
Hoho.. ske2..
Awin
Sue
Kak min
Dunia selepasku
Nina


abg!!!!! dah siap..

10 comments:

Mohd Noorshazwan said...

uhuhu...die dah siapkan tag die la...hehe...wah...macam-macam die tulis...ihihihih

Kupufana Mentari said...

ahaks...jiwang3...karat besi baek punya

panda said...

no 7 n no 9 xley blah sial...hakhakhak

Saidatul Nadila said...

hoho.. jht r panda nie.. br nak berangan2.. uhuk2..

panda said...

da bnda plik...aku sound aaa...hakhak

Mohd Noorshazwan said...

pelik???pelik celah mne nie panda...ak x rase pelik pown....

Saidatul Nadila said...

BTOL3.. ihik2..

Mohd Noorshazwan said...

hehehe...^_^

Khairul Anuar Mohamed said...

giler banyak fon yang anda pakai. sepanajang hidup aku pun baru 2 kot. hahahahaha anyway nice blog! teruskan menulis

Saidatul Nadila said...

hee.. thanks Khairul Anuar Mohamed.. thanks 4 ur support..